CHUSHINKAN KEMPO KARATE DO: ZNAČENJE IMENA (MITSUMEI) Chushinkan Kempo Karate Do


Skup znakova (kanji-a) s desne strane japanskom kaligrafijom ispisuje složenicu Chushinkan Kempo Karate Do. Značenje prva dva znaka je u bliskoj vezi s nazivom matične kuće i doslovce se može prevesti kao Centar SHIN. Također i filozofske konotacije koje naziv krije upućuju na tip i kvalitetu prakse koji se u okviru vještine studira.

   - Prvi znak je riječ CHU (Naka) što znači “centar”. Ovaj kanji (kaligrafski znak), Naka nalazi se i u ispisu imena Kine, te je opisuje kao “Središnju zemlju”. Općenito u sino-japanskim borilačkim vještinama ovaj kanji se koristi za ispis srednje (chudan) regije tijela, ali i  za označavanje središnjih, odnosno unutrašnjih principa prakse. Na simboličkoj razini označava fokus i koncentraciju sa ciljem proširenja znanja i svjesnosti, ali upućenih srcu kao temeljnom pokretaču, dok duh riječi centar, to jest sredina, asocira na izbjegavanje polarnosti, put bez ekstrema - “Srednji Put”.
   - Drugi kanji je riječ SHIN što označava “Um”, ali također i “Srce”. Sam kanji predstavlja stilizirani prikaz ljudskog srca međutim ne kao tjelesnog organa, već kao samu “dušu” srca. To je istodobno puno širi pojam od onoga što se na zapadu naziva dušom. Shin se može čistiti aktivnim i pasivnim vježbama meditacije kada ga spoznajemo kao samo srce savršenog,  definicijama neuvjetovanog razumijevanja. To je aspekt koji jednakomjerno spaja Mudrost i Sućut. To je osnova same ljudskosti. Riječ shin integralni je dio mnogih složenica koje opisuju određena stanja svijesti, kako u borilaštvu, tako i u budizmu.
   - Treći znak ispisuje riječ KAN, što u slobodnom prijevodu jednostavno znači kuća. U slučaju borilaštva, to je kuća u kojoj su prakse posvećene zaštiti i uzgajanju tehničkih, etičkih i duhovnih vrijednosti koje nosi praksa tradicionalnog Kempo Karate-a.
   - Četvrti i peti znak ispisuju riječ u značenju KEN-PO (vidi...Kempo, To-De, Karate), što u kontekstu naše prakse ukazuje na tradicionalnost, to jest označava izvornost borilačkog i psihološkog koncepta, zasnovanog na ranom Kempu sa Okinawe.
   - Šesti i sedmi znak ispisuju riječ KARATE (vidi... Kempo, To-De, Karate), i to u modificiranoj varijanti koja više ne označava “ruku iz Kine” već “praznu ruku” ili u filozofskoj konotaciji “ruku Praznine”, što našu praksu stavlja u kontekst aktualnog Karate svijeta i njegovih evolucijskih procesa tijekom dvadesetog stoljeća.
   -Osmi znak DO (Michi) znači Put. On predstavlja stazu kojom vježbač ili još bolje student Kempo Karatea, ali i ostalih tradicionalnih borilačkih vještina, korača na putu svojeg sazrijevanja i realizacije. U kontekstu borilaštva to znači ne samo učenje vještine, već i učenje kroz vještinu. Pojednostavljeno rečeno on znači da postizanje veće vještine u borilačkoj praksi, podrazumijeva i razvoj psiholoških i općenito mentalnih karakteristika vježbača.